Baza za izgradnju ličnog brenda
1. Moja priča
0h 7min2. Zašto se gradi lični brend?
0h 8min3. Odakle početi?
0h 10min4. Lična SWOT analiza
0h 8min5. Kako nas vide drugi?
0h 5min6. Ciljna grupa i ponuda
0h 9min7. Strategija i fanel
0h 17min8. Vaša priča i principi
0h 11min9. Suma sumarum 5P
0h 4minŠta ćete naučiti
- šta je baza za lični brend i njegove faze (5P)
- šta je sve potrebno da poseduješ za izgradnju ličnog brenda
- kako da spoznaš svoju svrhu i vrednosti
- kako uraditi ličnu SWOT analizu
- kako da kreiraš posao/biznis koji je u potpunom skladu sa tobom
- kako da ono što znaš da radiš spojiš u jednu neodoljivu ponudu
- kako da te klijenti pronađu i da te preporučuju i oni koji te lično ne poznaju
- kako da počneš sa izgradnjom svoje priče
- kako da znaš ko je tvoja idealna ciljna grupa
- da kreiraš strategiju i izgradiš fanel (levak)
- kako da budeš autentičan/na
- kako da istražiš kako te drugi doživljavaju
Za koga je ovaj kurs
Za sve one koji žele da imaju slobodu da rade šta žele, sa kim, kako, koliko i odakle žele. Za sve one koji bi da život žive po svojoj meri.
Kurs je namenjen preduzetnicima, zaposlenima, frilenserima, B2B stručnjacima. Svima koji žele da grade lični brend počevši od bilo kog online kanala ili društvene mreže i na taj način da postanu sinonim za svoju oblast, biznis, proizvod/uslugu.Šta možeš da radiš nakon kursa
O kursu
Ako razmišljaš da počneš sa izgradnjom ličnog brenda, ali nisi siguran/na da znaš sve korake i nešto ti tu fali, dobrodošao/la na ovaj kurs. U ovom kursu ćeš naučiti da postaviš stabilnu bazu za lični brend koja će ti pomoći da dođeš brže do svojih rezultata, da budeš prepoznatljiviji/a i da podigneš cene svojih proizvoda/usluga.
Prvi deo kursa se odnosi na samospoznaju i duboko zalaženje u sebe, a drugi na strategiju. Sve ovo je jako važno da bi krenuo/la dalje kako treba u kreiranje sadržaja, građenje zajednice i prodaju. Problem je što mnogi ljudi preskoče neke od osnovnih koraka pa im je lični brend na staklenim nogicama i preti da se uruši. Zato je tu ovaj kurs. Kurs sadrži 10 lekcija, koje su kratke i praktične. Janja se potrudila da ti maksimalno uštedi vreme i prenese suštinu uz primere. Obavezno uradi sve vežbe iz kursa i primeni naučeno, jer od samo gledanja i slušanja i nema neke vajde.
O predavaču
Digitalni marketar koji se već 9 godina bavi digitalnim marketingom, a od 2019. godine je i preduzetnica. Sva svoja znanja kombinuje kao mentor i predavač pomažući ljudima da unaprede digitalni marketing i dostignu svoje biznis ciljeve. Bavi se izgradnjom LinkedIn profila pojedinaca i kompanija na domaćem tržištu, 1na1 treninzima i konsultacijama u vezi unapređenja digital marketing strategije, izgradnjom ličnog brenda, influenser marketing uslugama, a takođe je i keynote govornik na mnogim događajima. Kroz njene obuke je do sada prošlo više od 2500 ljudi. Putem njih daje korisne savete i o networkingu i kako iskoristiti njegov potencijal zahvaljujući LinkedInu i outreachu kao veštini.
Šta je Masterbox?
Mesto na kom ćeš naučiti SVE o digitalnom marketingu putem online kurseva.
Kada uplatiš članarinu, narednih 6 meseci, distupni su ti svi kursevi na Masterboxu
Možeš da gledaš sve što te zanima - sa bilo kog uređaja, neograničen broj puta tokom trajanja pretplate.
Na našim kursevima učiškroz praktične primere jer smatramo da je najbolji način da savladaš nešto novo.
Nudimo ti ove opcije
- Pristup svim kursevima na platformi
- Pristup novim kursevima koje dodamo
- Tehnička podrška (telefonom ili e-mailom)
- Sertifikat za svaki odslušani kurs
- Live predavanja svakog meseca sa Masterbox predavačima
- Workbook za sve kurseve
- Podrška predavača i drugih polaznika u zatvorenoj grupi na Facebooku
- Pristup bazi oglasa za posao u digital industriji
- Svakog meseca gostujući predavači iz industrije
Nudimo ti ove opcije
6 meseci pristupa svim kursevima
30.000 dinara
Za polaznike van Srbije cena je 260 evra Cena u EUR može varirati zbog razlike u obračunu kursa kod banke.3 meseca pristupa svim kursevima
25.000 dinara
Za polaznike van Srbije cena je 220 evra Cena u EUR može varirati zbog razlike u obračunu kursa kod banke.