Opis kursa

Najbitniji segment brenda je konzistentnost, odnosno da nas kupci uvek prepoznaju na osnovu istih kriterijuma – to mogu biti naše boje, emocije koje izazivamo itd.

Sve što radite treba da radite tako da se od toga gradi vaš brend. Građenje brenda je napravilniji i najbolji način promocije. Kada ste prepoznatljivi, odnosno kada ljudi prepoznaju i veruju u vaš brend, onda je sve manje direktne promocije potrebno da biste ostvarili dobre rezultate prodaje.

Na taj način pravite razliku i pravite uspeh. U ovom kursu ćete naučiti šta je brend, kako se gradi brend, kako se definiše ime i kreira logo brenda.

Sadržaj kursa
Kreiranje vizuelnog identiteta
1 h 32 min.
Logo brenda
1 h 48 min.
Smišljanje imena za brend
1 h 29 min.
Šta je i kako se pravi brend
1 h 16 min.
Istorijski principi advertajzinga
1 h 9 min.

Prati svoje učenje

0%
Početak kursa
Kraj kursa

Istok Pavlović

Internet preduzetnik sa 22 godine iskustva u digitalnom marketingu. Kao autor legendarnog marketing bloga, ima preko 100.000 pratilaca sa celog Balkana. Osnivač niza online biznisa na globalnom tržištu. Vodio marketing u kompaniji Frame, najuspešnijem srpskom startupu. Ekspertize: content marketing, viralni sadržaj, copywriting.