Brend i vizuelni identitet

Istok Pavlović
-
4 lekcije
|
6h 6min

Šta ćete naučiti

  • šta je brend i kako da ga kreiraš
  • kako se pravi logo i osmišljava ime brenda
  • kako ti da kreiraš prepoznatljivi vizuelni identitet
  • šta je konzistentnost brenda i zašto je važna
  • istorijski principi – primeri koji su inspiracija i danas

Za koga je ovaj kurs

Za one koje zanima dizajn, stvaranje i razvoj brendova. Za one koji žele da nauče kako teče proces: od ideje, preko planiranja, tehničkih detalja do finalnog proizvoda. Kreiranje brenda je pravi put ka građenju bilo koje velike priče i zato će ti biti od velike koristi da saznaš kako da uz pomoć tih pravila kreiraš svoj ili unaprediš postojeći brend. Ako si početnik, ne brini, učićeš sve ispočetka. Od osnovnih pojmova, preko strukture do tehničkih stvari. Ako se već baviš marketingom, odlično, podsetićeš se stvari koje znaš, a usput ćeš naučiti mnogo novih trikova i saveta kako da se unaprediš u oblasti koju već znaš.

Šta možeš da radiš nakon kursa

like Da kao frilenser dizajner radiš na stvaranju novih vizuelnih identiteta ili redizajnu postojećih.

O kursu

Najbitniji segment brenda je konzistentnost, odnosno da nas kupci uvek prepoznaju na osnovu istih kriterijuma – to mogu biti naše boje, znak raspoznavanja, emocije koje izazivamo i slično. Sve što radiš treba da radiš tako da se od toga gradi tvoj brend. Građenje brenda je najpravilniji i najbolji način promocije. Kada ljudi prepoznaju i veruju u tvoj brend, onda je sve manje direktne promocije potrebno da se ostvare dobri rezultati prodaje. Na taj način praviš razliku i stvaraš uspeh. U ovom kursu ćeš naučiti šta je brend, kako se gradi brend, kako se definiše ime i kreira logo brenda. Konzistentnost je ključni faktor uspešnog brenda i na to će biti stavljen fokus.
author name

O predavaču

Internet preduzetnik sa 22 godine iskustva u digitalnom marketingu. Kao autor legendarnog marketing bloga, ima preko 100.000 pratilaca sa celog Balkana. Osnivač je niza online biznisa na lokalnom i globalnom tržištu. Vodio je marketing u kompaniji Frame, najuspešnijem srpskom startupu. Ekspertize: content marketing, viralni sadržaj, copywriting. Suosnivač najveće online platforme za učenje digitalnog marketinga – Masterboxa.

6 meseci pristupa kursu

18000 RSD

Za polaznike van Srbije cena je 150 evra Cena u EUR može varirati zbog razlike u obračunu kursa kod banke.

Kupi kurs danas

prvi korak je da napraviš nalog, a u sledećem koraku biraš način plaćanja

Slažem se sa uslovima korišćenja