Opis kursa

Najbitniji segment brenda je konzistentnost, odnosno da nas kupci uvek prepoznaju na osnovu istih kriterijuma – to mogu biti naše boje, emocije koje izazivamo itd. Sve što radiš treba da radiš tako da se od toga gradi tvoj brend. Građenje brenda je najpravilniji i najbolji način promocije. Kada ljudi prepoznaju i veruju u tvoj brend, onda je sve manje direktne promocije potrebno da se ostvare dobri rezultati prodaje. Na taj način praviš razliku i stvaraš uspeh. U ovom kursu ćeš naučiti šta je brend, kako se gradi brend, kako se definiše ime i kreira logo brenda.

Konzistentnost je ključni faktor uspešnog brenda.

Broj lekcija: 5 7 h 16 min.
  • Šta je brend i kako se kreira?
  • Kako se pravi logo i osmišljava ime brenda?
  • Kako da kreiraš prepoznatljivi vizuelni identitet?
  • Šta je konzistentnost brenda i zašto je važna? 
  • Istorijski principi – primeri koji su inspiracija i danas 

Istok Pavlović

Internet preduzetnik sa 22 godine iskustva u digitalnom marketingu. Kao autor legendarnog marketing bloga, ima preko 100.000 pratilaca sa celog Balkana. Osnivač niza online biznisa na globalnom tržištu. Vodio marketing u kompaniji Frame, najuspešnijem srpskom startupu. Ekspertize: content marketing, viralni sadržaj, copywriting.

Napravi nalog već danas
i započni besplatno

Registruj se i dobićeš pristup svim kursevima na 1 dan!

Ovde možeš ostavite svoje podatke, dok u sledećem koraku imaš mogućnost da izabereš Masterbox ili Masterbox Pro paket. Plaćanje je moguće: karticom, fakturom, uplatnicom, e-bankingom a za plaćanje iz inostranstva postoji i mogućnost plaćanja PayPal-om.