Brend i vizuelni identitet
Šta ćeš naučiti
na ovom kursu?
- šta je brend i kako da ga kreiraš
- kako se pravi logo i osmišljava ime brenda
- kako ti da kreiraš prepoznatljivi vizuelni identitet
- šta je konzistentnost brenda i zašto je važna
- istorijski principi – primeri koji su inspiracija i danas
Za koga je
ovaj kurs
Za one koje zanima dizajn, stvaranje i razvoj brendova. Za one koji žele da nauče kako teče proces: od ideje, preko planiranja, tehničkih detalja do finalnog proizvoda. Kreiranje brenda je pravi put ka građenju bilo koje velike priče i zato će ti biti od velike koristi da saznaš kako da uz pomoć tih pravila kreiraš svoj ili unaprediš postojeći brend.
Ako si početnik, ne brini, učićeš sve ispočetka. Od osnovnih pojmova, preko strukture do tehničkih stvari.
Ako se već baviš marketingom, odlično, podsetićeš se stvari koje znaš, a usput ćeš naučiti mnogo novih trikova i saveta kako da se unaprediš u oblasti koju već znaš.
Šta možeš da radiš
nakon što odslušaš ovaj kurs?

O kursu
Najbitniji segment brenda je konzistentnost, odnosno da nas kupci uvek prepoznaju na osnovu istih kriterijuma – to mogu biti naše boje, znak raspoznavanja, emocije koje izazivamo i slično. Sve što radiš treba da radiš tako da se od toga gradi tvoj brend. Građenje brenda je najpravilniji i najbolji način promocije. Kada ljudi prepoznaju i veruju u tvoj brend, onda je sve manje direktne promocije potrebno da se ostvare dobri rezultati prodaje. Na taj način praviš razliku i stvaraš uspeh. U ovom kursu ćeš naučiti šta je brend, kako se gradi brend, kako se definiše ime i kreira logo brenda.
Konzistentnost je ključni faktor uspešnog brenda i na to će biti stavljen fokus.