Opis kursa

Najbitniji segment brenda je konzistentnost, odnosno da nas kupci uvek prepoznaju na osnovu istih kriterijuma – to mogu biti naše boje, emocije koje izazivamo itd. Sve što radite treba da radite tako da se od toga gradi vaš brend. Građenje brenda je najpravilniji i najbolji način promocije. Kada ste prepoznatljivi, odnosno kada ljudi prepoznaju i veruju u vaš brend, onda je sve manje direktne promocije posebno da biste ostvarili dobre rezultate prodaje. Na taj način pravite razliku i stvarate uspeh. U ovom kursu ćete naučiti šta je brend, kako se gradi brend, kako se definiše ime i kreira logo brenda.

Konzistentnost je ključni faktor uspešnog brenda.

Broj lekcija: 5 7 h 16 min.
  • Šta je brend i kako se kreira?
  • Kako se pravi logo i osmišljava ime brenda?
  • Kako da kreirate prepoznatljivi vizuelni identitet?
  • Šta je konzistentnost brenda i zašto je važna? 
  • Istorijski principi – primeri koji su inspiracija i danas 

Istok Pavlović

Internet preduzetnik sa 22 godine iskustva u digitalnom marketingu. Kao autor legendarnog marketing bloga, ima preko 100.000 pratilaca sa celog Balkana. Osnivač niza online biznisa na globalnom tržištu. Vodio marketing u kompaniji Frame, najuspešnijem srpskom startupu. Ekspertize: content marketing, viralni sadržaj, copywriting.

Forma za prijavu

Ukoliko se prijavljujete kao pravno lice i program želite da platite profakturom, u sledećem koraku imaćete mogućnost da ostavite podatke firme.