Content marketing
Šta ćeš naučiti
na ovom kursu?
- kako da odrediš tip kupca kojem se obraćaš (avatar)
- kako da pišeš tekstove koji će (stvarno) držati pažnju ljudi
- da pišeš tekst koji će biti dobro rangiran na Guglu
- kako da napraviš prodajnu (landing) stranicu
- SEO i Instagram – kako da kreiraš sadržaj koji će dobro proći i na Guglu i na mrežama
Uz znanje sa ovog kursa, moći ćeš da kreiraš sadržaj za bilo koju industriju.
Za koga je
ovaj kurs
Za sve kreativce ili oni koji bi želeli da se bave kreativnim poslom. Za one koji vole da pišu, ali ne znaju kojim tehnikama da se služe. Za one koje vuče želja da prodaju više, ali ne znaju kako to da „spakuju“ da zvuči i izgleda dobro. Jednom kada shvatiš kako se kreira dobar content, svetsko tržište je tvoje.
Ako si početnik, ne brini, učićeš sve ispočetka. Od osnovnih pojmova, preko strukture do tehničkih stvari.
Ako se već baviš marketingom, odlično, podsetićeš se stvari koje znaš, a usput ćeš naučiti mnogo novih trikova i saveta kako da se unaprediš u oblasti koju već znaš.
Šta možeš da radiš
nakon što odslušaš ovaj kurs?

O kursu
Sadržaj – verovatno prva stvar koju tvoja publika vidi i trenutno jedna od najaktuelnijih tema digitalnog marketinga. Sadržaj je taj koji privlači pažnju i izaziva reakciju, emociju. Kažu da čovek ima svega četiri sekunde da ostavi prvi utisak. U današnjem svetu hiperprodukcije i večnog „skrolovanja“ po ekranu, sadržaj ima mnogo manje vremena da se predstavi, zato je važno da bude: kvalitetan, upadljiv, jasan i zabavan. Istok te na ovom kursu uči kako da kroz pisanje uhvatiš pažnju i budeš taj palac stoper za publiku koju želiš da osvojiš. Naučićeš kako da definišeš ciljnu grupu koja ti je potrebna i pišeš kvalitetne prodajne tekstove za: websajtove, prodajne stranice, mailove i kampanje.