E-mail marketing
Šta ćeš naučiti
na ovom kursu?
- kako da postaviš e-mail marketing sa tehničke strane
- kako da naučiš da „čitaš misli“ svojih subscribera i pišeš naslove na koje će oni želeti da kliknu
- kako da izgradiš e-mail listu
- kako da strukturiraš dobar mail
- na koji način da napraviš automatizaciju mailova
Pored svega ovoga, naučićeš i kako da tumačiš statistiku, osnovne stvari o deliverability-ju (kako da se osiguraš da mailovi stižu u inbox a ne spam) i kako da tumačiš podatke na osnovu kojih ćeš donositi nove poslovne odluke.
Za koga je
ovaj kurs
Za sve koji počinju sa e-mail marketingom i koji žele da nauče kako da pristupe ovom vidu promocije. Ako želiš kompletnu kontrolu nad svojim marketingom, da ne zavisiš od društvenih mreža ili platformi za oglašavanje, a želiš da izgradiš najvredniju imovinu za tvoj biznis: e-mail listu. Naučićeš kako da izvučeš maksimum iz moćne grane marketinga o kojoj će tek da se priča.
Ako si početnik, ne brini, učićeš sve ispočetka. Od osnovnih pojmova, preko strukture do tehničkih stvari.
Ako se već baviš marketingom, odlično, podsetićeš se stvari koje znaš, a usput ćeš naučiti mnogo novih trikova i saveta kako da se unaprediš u oblasti koju već znaš.
Šta možeš da radiš
nakon što odslušaš ovaj kurs?

O kursu
E-mail marketing ima daleko najveći ROI od svih marketinških kanala. Jedna od najvećih prednosti e-mail marketinga je kontrola. Tvoju listu ti niko ne može oduzeti kao što je slučaj sa društvenim mrežama, gde igraš po njihovim pravilima i gde u svakom trenutku možeš ostati bez svega – zbog algoritma, hakerskog napada i drugih razloga.
U ovom kursu naučićeš kako da započneš sa e-mail marketingom, kako da šalješ mailove koje će ljudi želeti da otvore, čitaju i na osnovu njih kupe tvoje proizvode i usluge. Naučićeš kako da tumačiš brojke i na osnovu njih optimizuješ mailove. Naučićeš kako da mailovi dolaze u inbox, a ne u spam.
Proći ćemo tehnički setup, istraživanje tržišta, izradu mailova i statistiku.