Facebook oglašavanje
Šta ćeš naučiti
na ovom kursu?
– kako da otvoriš i podesiš nalog za oglašavanje
– sve o Ads manager strukturi – kampanje, grupe oglasa, oglasi
– sve o Business manageru – kako da ga otvoriš, podesiš i kreiraš izveštaj
– kako da kreiraš oglas koji prodaje
– Facebook Pixel – kako da ga napraviš i uz pomoć njega pratiš konverzije
Za koga je
ovaj kurs
Za one koji su novi, ali i one koji se već bave Facebook oglašavanjem. Za one koji bi da nauče kako se postavlja Business Manger, kako se kreira grupa oglasa, pojedinačan oglas, postavlja Facebook Pixel i kako se snaći u svim mogućnostima koje nude Facebook alati, a tiču se vođenja, praćenja i merenja kampanja.
Ako si početnik, ne brini, učićeš sve ispočetka. Od osnovnih pojmova, preko strukture do tehničkih stvari.
Ako se već baviš marketingom, odlično, podsetićeš se stvari koje znaš, a usput ćeš naučiti mnogo novih trikova i saveta kako da se unaprediš u oblasti koju već znaš.
Šta možeš da radiš
nakon što odslušaš ovaj kurs?

O kursu
Kurs Facebook oglašavanje podeljen je u 5 modula.
Naučićeš sve one stvari koje te na početku zbunjuju i zbog kojih ne znaš kako ni odakle da počneš. Šta je to nalog za oglašavanje, kako se otvara i kako da se u njemu snađeš. Naučišćeš sve o grupisanju kampanja, grupa oglasa i kako da sponzorišeš objave koje želiš.
Slede i naprednije lekcije koje se odnose na praćenje konverzija. Kako da znaš da je neko kupio proizvod zahvaljujući tvom oglasu, kako da preciznije „uhvatiš“ publiku. Neizostavno, naučićeš i kako se postavlja Facebook Pixel i moći ćeš precizno da meriš prodaju svojih proizvoda i usluga online.