Formiranje tima za digitalni marketing
Šta ćete naučiti
- šta treba da znaš o timovima i timskom radu
- koje su faze razvoja tima
- osnove rada u timu
- postavljanje KPI-eva
- koje timske uloge imamo kada govorimo o timu za digitalni marketing
- šta je skaliranje tima
- bitne stvari o regrutaciji
- kako sarađivati sa spoljnim partnerima
- mnoge trikove kroz praktične primere Ivne i Dina
Za koga je ovaj kurs
Kurs je namenjen svim HR menadžerima, liderima i voditeljima timova, komercijalnim direktorima i vlasnicima kompanija. Može biti od pomoći svima onima koji vode neki tim, bez obzira na njegovu veličinu ili strukturu same kompanije.
Ako si početnik u ovome, ne brini, kurs će ti pomoći da se upoznaš sa ovom oblasti. Ako se već baviš formiranjem timova, odlično, podsetićeš se stvari koje znaš, a usput ćeš čuti nove savete i trikove od Ivne i Dina.Šta možeš da radiš nakon kursa
O kursu
Kurs je osmišljen kako bi HR menadžerima, vođama timova, komercijalnim direktorima i vlasnicima kompanija pružio konkretne alate i strategije za formiranje i upravljanje efikasnim timom za digitalni marketing.
Polaznici kursa će naučiti o regrutaciji, definisanju uloga, postavljanju KPI-eva i skaliranju tima. Cilj je da nakon kursa budeš osposobljen da implementiraš najbolje prakse u stvarno poslovno okruženje. Na samom kraju kursa, Ivna i Dino su podelili sa tobom njihove scenarije i iskustvo iz realnih situacija.
O predavaču
Ivna je psiholog i sertifikovan CIPD stručnjak za područje ljudskih resursa sa 12 godina iskustva u različitim industrijama. Trenutno radi kao konsultant u području ljudskih resursa. Dino je danas direktor strateškog razvoja digitalnog marketinga u Pro media grupi, konsultant u agenciji Upping. Suosnivač je i konsultant u udruženju eCommerce Hrvatska.
6 meseci pristupa kursu
10000 RSD
Za polaznike van Srbije cena je 90 evra Cena u EUR može varirati zbog razlike u obračunu kursa kod banke.Kupi kurs danas
prvi korak je da napraviš nalog, a u sledećem koraku biraš način plaćanja