Opis kursa

Google Tag Manager (GTM) je alat koji ti omogućuje da na web ubaciš osnovnu analitiku, Facebook i slične pixele, praćenja raznih evenata u analitici, kao i još mnoštvo sitnih detalja za koje ti inače treba pomoć developera. Tag Manager nije analitika, ali bez njega ne možeš zamisliti modernu analitiku, kao ni marketing.
U ovom kursu ćeš naučiti što su tagovi, trigeri i varijable, te kako postaviti Facebook pixel, kako pratiti download PDF fajlova i još mnogo sitnih detalja koji će u tvoju marketinšku strategiju donijeti puno korisnih podataka koji čine razliku.

Broj lekcija: 13 4 h 44 min.
  • Kako da otvoriš i podesiš Google Tag Manager nalog
  • Navigacija kroz GTM (gde se šta od podešavanja nalazi) i koje funkcije ćeš najčešće koristiti
  • Šta su trigeri i varijable i čemu oni služe
  • Kako da postaviš Facebook Pixel
  • Kako da pratiš koliko je ljudi preuzelo tvoj PDF (ili neki drugi) file sa tvog sajta

Robert Petković

Stručnjak u oblasti Google Analytics. Robert ima preko 20 godina iskustva u svemu što je u direktnoj vezi sa web-om. Karijeru je započeo kao web developer, a poslednjih deset godina jedan je od najistaknutijih analitičara u regionu koji se pored redovnog posla aktivno bavi i održavanjem edukacija iz oblasti Google analitike. Za sebe kaže: „Mogu da izvučem korisna saznanja iz podataka koje sam video prvi put pre pet minuta, kao i da sviram bubnjeve pred 10 hiljada ljudi.“

Napravi nalog već danas
i započni besplatno

Registruj se i dobićeš pristup svim kursevima na 1 dan!

Ovde možeš ostavite svoje podatke, dok u sledećem koraku imaš mogućnost da izabereš Masterbox ili Masterbox Pro paket. Plaćanje je moguće: karticom, fakturom, uplatnicom, e-bankingom a za plaćanje iz inostranstva postoji i mogućnost plaćanja PayPal-om.