Google Tag Manager za marketing
Šta ćeš naučiti
na ovom kursu?
- kako da otvoriš i podesiš nalog u Google Tag Manageru
- kako da se snađeš u GTM nalogu i koje funkcije su ti najpotrebnije
- šta su trigeri i varijable i čemu oni služe
- kako da postaviš Facebook Pixel
- kako da znaš i pratiš koliko je ljudi preuzelo dokument sa tvog sajta
Za koga je
ovaj kurs
Za one koji vole da čitaju, tumače podatke, koriste kodove bez pomoći developera. Za one koji vole da prate, mere i saznaju kako se ljudi „ponašaju online“ i šta sa tim podacima može da se uradi kasnije. Google Tag manager će ti pomoći da uz prave odluke doprineseš svom marketing timu ili pružaš usluge konsaltinga iz oblasti analitike.
Ako si početnik, ne brini, učićeš sve ispočetka. Od osnovnih pojmova, preko strukture do tehničkih stvari.
Ako se već baviš marketingom, odlično, podsetićeš se stvari koje znaš, a usput ćeš naučiti mnogo novih trikova i saveta kako da se unaprediš u oblasti koju već znaš.
Šta možeš da radiš
nakon što odslušaš ovaj kurs?

O kursu
Google Tag Manager (GTM) je alat koji ti omogućava da na web ubaciš osnovnu analitiku, Facebook i slične pixele, praćenja raznih događaja (event) u analitici, kao i još mnoštvo sitnih detalja za koje ti je inače potreba pomoć developera. Tag Manager nije analitika, ali bez njega ne možeš zamisliti modernu analitiku, kao ni marketing.
U ovom kursu ćeš naučiti šta su tagovi, trigeri i varijable, kako da postaviš Facebook pixel, kako da pratiš download PDF fajlova i još mnogo sitnih detalja koji će u tvoju marketinšku strategiju doneti puno korisnih podataka. Zahvaljujući ovim podacima, moći ćeš da da doprineseš da tvoj tim donosi nove i kvalitetnije odluke za buduće kampanje.