Google Tag Manager za marketing
-
10 lekcija
|
3h 38min
Broj lekcija: 10
|
3h 38min
2 Google Tag Manager: Facebook Pixel
0h 11min5 Google Tag Manager: GTM variable
0h 26min7 Lookup varijable
0h 46min10. Kreiranje taga za evente u GA4
0h 13minŠta ćete naučiti
- kako da otvoriš i podesiš nalog u Google Tag Manageru
- kako da se snađeš u GTM nalogu i koje funkcije su ti najpotrebnije
- šta su trigeri i varijable i čemu oni služe
- kako da postaviš Facebook Pixel
- kako da znaš i pratiš koliko je ljudi preuzelo dokument sa tvog sajta
Za koga je ovaj kurs
Za one koji vole da čitaju, tumače podatke, koriste kodove bez pomoći developera. Za one koji vole da prate, mere i saznaju kako se ljudi "ponašaju online" i šta sa tim podacima može da se uradi kasnije. Google Tag manager će ti pomoći da uz prave odluke doprineseš svom marketing timu ili pružaš usluge konsaltinga iz oblasti analitike. Ako si početnik, ne brini, učićeš sve ispočetka. Od osnovnih pojmova, preko strukture do tehničkih stvari. Ako se već baviš marketingom, odlično, podsetićeš se stvari koje znaš, a usput ćeš naučiti mnogo novih trikova i saveta kako da se unaprediš u oblasti koju već znaš.Šta možeš da radiš nakon kursa
Da radiš kao analitičar za male i srednje firme čiji je zadatak da čita, tumači podatke i na osnovu njih kreira i usmerava kampanje.
O kursu
Google Tag Manager (GTM) je alat koji ti omogućava da na web ubaciš osnovnu analitiku, Facebook i slične pixele, praćenja raznih događaja (event) u analitici, kao i još mnoštvo sitnih detalja za koje ti je inače potreba pomoć developera. Tag Manager nije analitika, ali bez njega ne možeš zamisliti modernu analitiku, kao ni marketing. U ovom kursu ćeš naučiti šta su tagovi, trigeri i varijable, kako da postaviš Facebook pixel, kako da pratiš download PDF fajlova i još mnogo sitnih detalja koji će u tvoju marketinšku strategiju doneti puno korisnih podataka. Zahvaljujući ovim podacima, moći ćeš da da doprineseš da tvoj tim donosi nove i kvalitetnije odluke za buduće kampanje.O predavaču
Analitičar sa preko 20 godina iskustva u svemu što je u direktnoj vezi sa web-om. Karijeru je započeo kao web developer. Poslednjih deset godina jedan je od najistaknutijih analitičara u regionu. Pored redovnog posla, bavi se održavanjem edukacija iz oblasti Google analitike. Za sebe kaže: „Mogu da izvučem korisna saznanja iz podataka koje sam video prvi put pre pet minuta, kao i da sviram bubnjeve pred 10 hiljada ljudi.”
6 meseci pristupa kursu
23500 RSD
Za polaznike van Srbije cena je 199 evra Cena u EUR može varirati zbog razlike u obračunu kursa kod banke.Kupi kurs danas
prvi korak je da napraviš nalog, a u sledećem koraku biraš način plaćanja