Opis kursa

Google Tag Manager (GTM) je alat koji vam omogućuje da na vaš web ubacite osnovnu analitiku, Facebook i slične pixele, praćenja raznih evenata u analitici, kao i još mnoštvo sitnih detalja za koje vam inače treba pomoć developera. Tag Manager nije analitika, ali bez njega ne možete zamisliti modernu analitiku, kao ni marketing.
U ovom ćete kursu naučiti što su tagovi, trigeri i varijable, te kako postaviti Facebook pixel, kako pratiti download PDF fajlova i još mnogo sitnih detalja koji će u vašu marketinšku strategiju donijeti puno korisnih podataka koji čine razliku.

Broj lekcija: 5 1 h 53 min.

Robert Petković

Stručnjak u oblasti Google Analytics. Robert ima preko 20 godina iskustva u svemu što je u direktnoj vezi sa web-om. Karijeru je započeo kao web developer, a poslednjih deset godina jedan je od najistaknutijih analitičara u regionu koji se pored redovnog posla aktivno bavi i održavanjem edukacija iz oblasti Google analitike. Za sebe kaže: „Mogu da izvučem korisna saznanja iz podataka koje sam video prvi put pre pet minuta, kao i da sviram bubnjeve pred 10 hiljada ljudi.“

Forma za prijavu

Ukoliko se prijavljujete kao pravno lice i program želite da platite profakturom, u sledećem koraku imaćete mogućnost da ostavite podatke firme.