Google Tag Manager za marketing
2 Google Tag Manager: Facebook Pixel
0h 11min5 Google Tag Manager: GTM variable
0h 26min7 Lookup varijable
0h 46min10. Kreiranje taga za evente u GA4
0h 13minŠta ćete naučiti
- kako da otvoriš i podesiš nalog u Google Tag Manageru
- kako da se snađeš u GTM nalogu i koje funkcije su ti najpotrebnije
- šta su trigeri i varijable i čemu oni služe
- kako da postaviš Facebook Pixel
- kako da znaš i pratiš koliko je ljudi preuzelo dokument sa tvog sajta
Za koga je ovaj kurs
Za one koji vole da čitaju, tumače podatke, koriste kodove bez pomoći developera. Za one koji vole da prate, mere i saznaju kako se ljudi "ponašaju online" i šta sa tim podacima može da se uradi kasnije. Google Tag manager će ti pomoći da uz prave odluke doprineseš svom marketing timu ili pružaš usluge konsaltinga iz oblasti analitike. Ako si početnik, ne brini, učićeš sve ispočetka. Od osnovnih pojmova, preko strukture do tehničkih stvari. Ako se već baviš marketingom, odlično, podsetićeš se stvari koje znaš, a usput ćeš naučiti mnogo novih trikova i saveta kako da se unaprediš u oblasti koju već znaš.Šta možeš da radiš nakon kursa
O kursu
Google Tag Manager (GTM) je alat koji ti omogućava da na web ubaciš osnovnu analitiku, Facebook i slične pixele, praćenja raznih događaja (event) u analitici, kao i još mnoštvo sitnih detalja za koje ti je inače potreba pomoć developera. Tag Manager nije analitika, ali bez njega ne možeš zamisliti modernu analitiku, kao ni marketing. U ovom kursu ćeš naučiti šta su tagovi, trigeri i varijable, kako da postaviš Facebook pixel, kako da pratiš download PDF fajlova i još mnogo sitnih detalja koji će u tvoju marketinšku strategiju doneti puno korisnih podataka. Zahvaljujući ovim podacima, moći ćeš da da doprineseš da tvoj tim donosi nove i kvalitetnije odluke za buduće kampanje.O predavaču
Analitičar sa preko 20 godina iskustva u svemu što je u direktnoj vezi sa web-om. Karijeru je započeo kao web developer. Poslednjih deset godina jedan je od najistaknutijih analitičara u regionu. Pored redovnog posla, bavi se održavanjem edukacija iz oblasti Google analitike. Za sebe kaže: „Mogu da izvučem korisna saznanja iz podataka koje sam video prvi put pre pet minuta, kao i da sviram bubnjeve pred 10 hiljada ljudi.”
Šta je Masterbox?
Mesto na kom ćeš naučiti SVE o digitalnom marketingu putem online kurseva.
Kada uplatiš članarinu, narednih 6 meseci, distupni su ti svi kursevi na Masterboxu
Možeš da gledaš sve što te zanima - sa bilo kog uređaja, neograničen broj puta tokom trajanja pretplate.
Na našim kursevima učiškroz praktične primere jer smatramo da je najbolji način da savladaš nešto novo.
Nudimo ti ove opcije
- Pristup svim kursevima na platformi
- Pristup novim kursevima koje dodamo
- Tehnička podrška (telefonom ili e-mailom)
- Sertifikat za svaki odslušani kurs
- Live predavanja svakog meseca sa Masterbox predavačima
- Workbook za sve kurseve
- Podrška predavača i drugih polaznika u zatvorenoj grupi na Facebooku
- Pristup bazi oglasa za posao u digital industriji
- Svakog meseca gostujući predavači iz industrije
Nudimo ti ove opcije
6 meseci pristupa svim kursevima
30.000 dinara
Za polaznike van Srbije cena je 260 evra Cena u EUR može varirati zbog razlike u obračunu kursa kod banke.3 meseca pristupa svim kursevima
25.000 dinara
Za polaznike van Srbije cena je 220 evra Cena u EUR može varirati zbog razlike u obračunu kursa kod banke.UGC kurs se odvojeno prodaje i ne ulazi u Masterbox pretplatu