Opis kursa

Google Search Ads/Osnove Google oglašavanja i kreiranje kampanje na primeru uz pomoć SKAG metode.

Kurs je podeljen u dve velike celine: planiranje (kao temelj) i zakup medija na Search mreži. Naučićete kako da uradite analizu tržišta, konkurencije, kako da pronađete ključne reči relevantne za vaš biznis i kako da optimizujete kampanje u nalogu. Odgovore na pitanja kao što su: „Koji je minimalni budžet za Google Ads“ i: „Kada mogu da očekujem rezultate“ kao i niz korisnih linkova i preporuka za alate koji vam mogu biti od koristi.

Broj lekcija: 21 3 h 40 min.
  • Kako se otvara Google Ads nalog, osnove i struktura naloga?
  • Koji su mogući ciljevi kampanje i kada se koji koristi?
  • Kreiranje kampanje po SKAG metodu 
  • Primeri iz prakse i saveti kako da nalog bude bolje reklamiran  
  • Kako kvalitetno organizovati postavku kampanje?

Ivana Petrović

Vodeći Google Ads stručnjak, ne samo u regionu, već i globalno. Godišnje raspolaže sa više miliona dolara za Google oglašavanje. Među prvima u Srbiji (2008. godine), počela da se bavi kanalima za plaćeno oglašavanje (Google i Facebook Ads). Još uvek se seća prve pokrenute reklame na Facebooku – bila je to vrlo rudimentalna kampanja za iPhone 3GS case na Danskom tržištu, 2009. Danas je optimizacija njena glavna aktivnost. Fokusirala se na testiranje i kreiranje eksperimenata, tumačenje podataka i unapređenje procesa. Tokom vremena, između ostalog zahvaljujući orijentaciji ka strateškom pristupu akvizicije novih kupaca, Google Ads kampanje donele su klijentima i partnerima 75+ miliona dolara u prometu.

Forma za prijavu

Ukoliko se prijavljujete kao pravno lice i program želite da platite profakturom, u sledećem koraku imaćete mogućnost da ostavite podatke firme.