Google oglašavanje
Šta ćeš naučiti
na ovom kursu?
- kako da otvoriš Google Ads nalog
- kako da kreiraš kampanju
- gde da pronađeš ključne reči koje su ti potrebne
- kako da tehnički dobro postaviš kampanju
- kako da odrediš budžet i dobro upravljaš njime
Za koga je
ovaj kurs
Da li “guglaš” svaki dan nešto? Čime god da se baviš, potrebno je da budeš na Google-u, jer drugačije ljudi ne znaju da postojiš. Ako imaš online prodavnicu, šansa da prodaš više biće veća ako se reklamiraš na Google-u. Ljudi guglaju sve, a najbrži način da saznaju da postojiš je upravo – Google.
Ako si početnik, ne brini, učićeš sve ispočetka. Od osnovnih pojmova, preko strukture do tehničkih stvari.
Ako se već baviš marketingom, odlično, podsetićeš se stvari koje znaš, a usput ćeš naučiti mnogo novih trikova i saveta kako da se unaprediš u oblasti koju već znaš.
Šta možeš da radiš
nakon što odslušaš ovaj kurs?

O kursu
Na ovom kursu naučićeš kako teče kompletan proces kreiranja Google Ads kampanja i moći ćeš samostalno da ih kreiraš i vodiš. Za početak, krenućeš od vrste naloga koji postoje i kreiranja naloga. Nakon toga, izučavaćeš koji tipovi kampanja postoje i koji treba da odabereš – u skladu sa ciljevima koje ima tvoj ili brend tvog klijenta. Proći ćeš kroz kompletan proces kreiranja oglasa, od pisanja, linkovanje preko određivanja budžeta i odabira najboljeg tipa oglasa za potrebe tvog proizvoda ili usluge. Testiraćeš alate koji će ti pomoći da odabereš prave ključne reči. Naučićeš kako se tumače izveštaji i kako zahvaljujući tim podacima možeš u budućnosti bolje optimizovati kampanje.