Opis kursa

Google Analitika – moćan alat koji prikuplja, meri i stvara jasnu sliku „stanja stvari“ vašeg online poslovanja. Koliko ljudi je posetilo vaš sajt, gde ti ljudi žive, koje su to stranice najposećenije i koliko se ljudi na njima zadržavaju – i odgovore na mnoga druga pitanja. Naučite kako da otvorite, postavite GA nalog i razumete metrike koje vam pomažu da bolje sagledate i analizirate rezultate. Na osnovu tih saznanja možete poboljšati vašu prodaju i povećati obim svog biznisa.

Broj lekcija: 19 9 h 6 min.
  • Postavka i navigacija naloga
  • Šta su konverzije i kako se postavljaju
  • Acquisition overview – izveštaj za marketing
  • Osnovni i napredni e-commerce izveštaji
  • UTM tagovi, multi/channel funneling – evaluacija marketing strategije

Robert Petković

Stručnjak u oblasti Google Analytics. Robert ima preko 20 godina iskustva u svemu što je u direktnoj vezi sa web-om. Karijeru je započeo kao web developer, a poslednjih deset godina jedan je od najistaknutijih analitičara u regionu koji se pored redovnog posla aktivno bavi i održavanjem edukacija iz oblasti Google analitike. Za sebe kaže: „Mogu da izvučem korisna saznanja iz podataka koje sam video prvi put pre pet minuta, kao i da sviram bubnjeve pred 10 hiljada ljudi.“

Forma za prijavu

Ukoliko se prijavljujete kao pravno lice i program želite da platite profakturom, u sledećem koraku imaćete mogućnost da ostavite podatke firme.