Google analitika
Šta ćeš naučiti
na ovom kursu?
- kako da otvoriš i postaviš nalog u Google analitici
- koji izveštaji postoje i kako da ih tumačiš
- šta su konverzije i kako da ih postaviš
- šta su UTM tagovi, kako da ih koristiš
Za koga je
ovaj kurs
Za one koji žele da čitaju podatke i na osnovu njih donose nove odluke. Analitika ne zahteva od tebe da praviš neke posebne tabele. Analitiku samo treba da čitaš, analiziraš i iz nje izvlačiš logične zaključke. Zahvaljujući njoj bolje razumeš kupce, a to je sve što ti je potrebno za prvi sledeći potez.
Ako si početnik, ne brini, učićeš sve ispočetka. Od osnovnih pojmova, preko strukture do tehničkih stvari.
Ako se već baviš marketingom, odlično, podsetićeš se stvari koje znaš, a usput ćeš naučiti mnogo novih trikova i saveta kako da se unaprediš u oblasti koju već znaš.
Šta možeš da radiš
nakon što odslušaš ovaj kurs?

O kursu
Google Analitika nije samo gomila podataka koji ti govore šta korisnici rade na tvom sajtu. To je moćan alat putem koga možeš da shvatiš ponašanje svojih korisnika i poboljšaš svoje poslovanje, postaviš nove kampanje, naučiš kako da dođeš do novih korisnika i pretvoriš ih u svoje stalne klijente.
Od analitike sve počinje, a kad naučiš kako da koristiš i analiziraš podatke, moći ćeš bolje da kreiraš kampanje, da izabereš prave ključne reči i dovedeš korisnike do stranice tvog sajta koja je baš njima namenjena.
Na našem kursu ćeš naučiti kako da postaviš Google analitiku, analiziraš rezultate i ta saznanja koristiš za poboljšanje poslovanja za svoj biznis ili za biznis svog klijenta.