Google oglašavanje
1. Postavljanje accounta
0h 9min2. Kampanja u 15 minuta
0h 8min3. Web UX i Analytics
0h 6min4. Struktura Google ads računa
0h 16min5. GTM, Analytics, Google tag
0h 11min6. Display kampanja
0h 19min7. Chat GPT
0h 6min8. KW research
0h 6min9. Australia KW research
0h 15min10. Pisanje oglasa
0h 34min11. YouTube oglašavanje
0h 31minŠta ćete naučiti
- osnovne stvari o Google oglašavanju
- preduslove za kvalitetno oglašavanje
- osnovne vrste oglasa i kampanja (Search, Display, Youtube, ostalo)
- kako planirati budžet i kampanju
- kako strukturirati oglašavanje
- šta je definisanje ključnih reči
- pisanje učinkovitih oglasa
- važnost Google Analyticsa za oglašavanje
- kako povezati Google Ads i i Google Analytics račune
- uticaj novih GDPR regulativa o zaštiti ličnih podataka
- šta su remarketing i dinamički remarketing
- napredne Google Ads opcije
- razlike između uspešnih i neuspešnih kampanja
- koje su to aktuelnosti i trendovi u Google Ads svetu
Za koga je ovaj kurs
Kurs je za sve menadžere i zaposlene u sektorima marketinga i odnosa s javnošću, vlasnike i direktore malih i srednjih preduzeća, menadžere i zaposlene u prodaji, zaposlene u turističkoj industriji, preduzetnike i ostale.
Za sve one koji žele raditi Google oglašavanje kao zanimanje kao i za sve osobe koje su već počele ili žele započeti s Google Ads oglašavanjem. Namenjen je i onima koji žele saznati kako na merljiv i efikasan način ostvariti povećanje prodaje proizvoda i usluga.
Šta možeš da radiš nakon kursa
O kursu
Da li "guglaš" svaki dan nešto? Čime god da se baviš, potrebno je da budeš na Google-u, jer drugačije ljudi ne znaju da postojiš. Ako imaš online prodavnicu, šansa da prodaš više biće veća ako se reklamiraš na Google-u. Ljudi guglaju sve, a najbrži način da saznaju da postojiš je upravo - Google.
Celi proces oglašavanja na Google-u ne mora biti komplikovan, ali je bitno usvojiti osnovna znanja o planiranju i realizaciji kampanja. Najjednostavniji način usvajanja ovih znanja je kroz praktične primere i savete stručnjaka, kao što je David. Na ovom kursu naučićeš kako teče kompletan proces kreiranja Google Ads kampanja i moći ćeš samostalno da ih kreiraš i vodiš. Saznaćeš i kako planirati, realizovati i optimizovati Google Ads kampanje, kako odabrati ključne reči, kako kreirati oglas, kako pratiti konverzije, kako povezati Google Analytics i Google Ads i još mnogo toga.
O predavaču
Radi u digitalnoj marketinškoj agenciji Kontra kao strateg za performance marketing. Glavni odgovorni je za Google oglašavanje, digitalnu analitiku, SEO i Facebook oglašavanje. Klijenti su mu od najmanjih poslovnih subjekata, pa do najvećih hrvatskih ecommerce kompanija, ex-Yu filijala međunarodnih korporacija, turističkih firmi u Hrvatskoj, kao i međunarodnih klijenata od Bugarske do USA. Sertifikovani je stručnjak za Google Ads i Google Analytics, s više od 10 godina iskustva u digitalnom poslovanju. Kao spoljni saradnik razvijao je i upravljao digitalnim marketingom i ecommerce poslovanjem u nekoliko startup-ova i SME preduzeća. Ima iskustvo rada u velikom broju industrija.
6 meseci pristupa kursu
20000 RSD
Za polaznike van Srbije cena je 190 evra Cena u EUR može varirati zbog razlike u obračunu kursa kod banke.Kupi kurs danas
prvi korak je da napraviš nalog, a u sledećem koraku biraš način plaćanja