Šta ćete naučiti

  • osnovne stvari o Google oglašavanju
  • preduslove za kvalitetno oglašavanje
  • osnovne vrste oglasa i kampanja (Search, Display, Youtube, ostalo)
  • kako planirati budžet i kampanju
  • kako strukturirati oglašavanje
  • šta je definisanje ključnih reči
  • pisanje učinkovitih oglasa
  • važnost Google Analyticsa za oglašavanje
  • kako povezati Google Ads i i Google Analytics račune
  • uticaj novih GDPR regulativa o zaštiti ličnih podataka
  • šta su remarketing i dinamički remarketing
  • napredne Google Ads opcije
  • razlike između uspešnih i neuspešnih kampanja
  • koje su to aktuelnosti i trendovi u Google Ads svetu

Za koga je ovaj kurs

Kurs je za sve menadžere i zaposlene u sektorima marketinga i odnosa s javnošću, vlasnike i direktore malih i srednjih preduzeća, menadžere i zaposlene u prodaji, zaposlene u turističkoj industriji, preduzetnike i ostale.

Za sve one koji žele raditi Google oglašavanje kao zanimanje kao i za sve osobe koje su već počele ili žele započeti s Google Ads oglašavanjem. Namenjen je i onima koji žele saznati kako na merljiv i efikasan način ostvariti povećanje prodaje proizvoda i usluga.

Šta možeš da radiš nakon kursa

like Moći ćeš da kreiraš i uspešno vodiš Google kampanje za domaće i strane klijente.

O kursu

Da li "guglaš" svaki dan nešto? Čime god da se baviš, potrebno je da budeš na Google-u, jer drugačije ljudi ne znaju da postojiš. Ako imaš online prodavnicu, šansa da prodaš više biće veća ako se reklamiraš na Google-u. Ljudi guglaju sve, a najbrži način da saznaju da postojiš je upravo - Google.

Celi proces oglašavanja na Google-u ne mora biti komplikovan, ali je bitno usvojiti osnovna znanja o planiranju i realizaciji kampanja. Najjednostavniji način usvajanja ovih znanja je kroz praktične primere i savete stručnjaka, kao što je David. Na ovom kursu naučićeš kako teče kompletan proces kreiranja Google Ads kampanja i moći ćeš samostalno da ih kreiraš i vodiš. Saznaćeš i kako planirati, realizovati i optimizovati Google Ads kampanje, kako odabrati ključne reči, kako kreirati oglas, kako pratiti konverzije, kako povezati Google Analytics i Google Ads i još mnogo toga.

author name

O predavaču

Radi u digitalnoj marketinškoj agenciji Kontra kao strateg za performance marketing. Glavni odgovorni je za Google oglašavanje, digitalnu analitiku, SEO i Facebook oglašavanje. Klijenti su mu od najmanjih poslovnih subjekata, pa do najvećih hrvatskih ecommerce kompanija, ex-Yu filijala međunarodnih korporacija, turističkih firmi u Hrvatskoj, kao i međunarodnih klijenata od Bugarske do USA. Sertifikovani je stručnjak za Google Ads i Google Analytics, s više od 10 godina iskustva u digitalnom poslovanju. Kao spoljni saradnik razvijao je i upravljao digitalnim marketingom i ecommerce poslovanjem u nekoliko startup-ova i SME preduzeća. Ima iskustvo rada u velikom broju industrija.

6 meseci pristupa kursu

20000 RSD

Za polaznike van Srbije cena je 190 evra Cena u EUR može varirati zbog razlike u obračunu kursa kod banke.

Kupi kurs danas

prvi korak je da napraviš nalog, a u sledećem koraku biraš način plaćanja

Slažem se sa uslovima korišćenja