Google oglašavanje
Šta ćeš naučiti
na ovom kursu?
- osnovne stvari o Google oglašavanju
- preduslove za kvalitetno oglašavanje
- osnovne vrste oglasa i kampanja (Search, Display, Youtube, ostalo)
- kako planirati budžet i kampanju
- kako strukturirati oglašavanje
- šta je definisanje ključnih reči
- pisanje učinkovitih oglasa
- važnost Google Analyticsa za oglašavanje
- kako povezati Google Ads i i Google Analytics račune
- uticaj novih GDPR regulativa o zaštiti ličnih podataka
- šta su remarketing i dinamički remarketing
- napredne Google Ads opcije
- razlike između uspešnih i neuspešnih kampanja
- koje su to aktuelnosti i trendovi u Google Ads svetu
Za koga je
ovaj kurs
Kurs je za sve menadžere i zaposlene u sektorima marketinga i odnosa s javnošću, vlasnike i direktore malih i srednjih preduzeća, menadžere i zaposlene u prodaji, zaposlene u turističkoj industriji, preduzetnike i ostale.
Za sve one koji žele raditi Google oglašavanje kao zanimanje kao i za sve osobe koje su već počele ili žele započeti s Google Ads oglašavanjem. Namenjen je i onima koji žele saznati kako na merljiv i efikasan način ostvariti povećanje prodaje proizvoda i usluga.
Šta možeš da radiš
nakon što odslušaš ovaj kurs?

O kursu
Da li „guglaš“ svaki dan nešto? Čime god da se baviš, potrebno je da budeš na Google-u, jer drugačije ljudi ne znaju da postojiš. Ako imaš online prodavnicu, šansa da prodaš više biće veća ako se reklamiraš na Google-u. Ljudi guglaju sve, a najbrži način da saznaju da postojiš je upravo – Google.
Celi proces oglašavanja na Google-u ne mora biti komplikovan, ali je bitno usvojiti osnovna znanja o planiranju i realizaciji kampanja. Najjednostavniji način usvajanja ovih znanja je kroz praktične primere i savete stručnjaka, kao što je David. Na ovom kursu naučićeš kako teče kompletan proces kreiranja Google Ads kampanja i moći ćeš samostalno da ih kreiraš i vodiš. Saznaćeš i kako planirati, realizovati i optimizovati Google Ads kampanje, kako odabrati ključne reči, kako kreirati oglas, kako pratiti konverzije, kako povezati Google Analytics i Google Ads i još mnogo toga.