Kreiraj digitalnu marketing strategiju

Dino Oreški
-
7 lekcija
|
4h 32min

Šta ćete naučiti

  • šta je digitalna marketing strategija i od čega se sastoji
  • šta je Business Canvas model, kako da ga primeniš
  • kako do detalja da kreiraš marketing plan i efikasno upravljaš budžetom
  • koje taktike i alate treba da iskoristiš prilikom kreiranja strategije
  • na koji način da uskladiš marketinške i prodajne ciljeve
Bićeš osoba koja ima strateški pogled na stvari i dugoročno doprinosi rastu i razvoju kompanije.

Za koga je ovaj kurs

Za one koji vole da se bave planiranjem, organizovanjem i svoj posao vide kao miks kreativnog i odgovornog pristupa planiranju nastupa online. Bićeš osoba koja vidi širu sliku biznisa i koja može da je sprovede u delo kvalitetnim strateškim planom i pristupom. Učićeš po Business Canvas Modelu i moći ćeš da kreiraš strategiju za bilo koji brend. Ako si početnik, ne brini, učićeš sve ispočetka. Od osnovnih pojmova, preko strukture do tehničkih stvari. Ako se već baviš marketingom, odlično, podsetićeš se stvari koje znaš, a usput ćeš naučiti mnogo novih trikova i saveta kako da se unaprediš u oblasti koju već znaš.

Šta možeš da radiš nakon kursa

like Da radiš kao kreator digitalne marketing strategije za svoj tim, firmu ili za klijente kojima je potreban jasan plan za poboljšanje poslovanja.

O kursu

Ovaj kurs govori o svim detaljima procesa kreiranja digitalne marketing strategije. Nakon što ga odslušaš, moći ćeš potpuno samostalno da kreiraš strategiju za bilo koji brend. Digitalna strategija je mnogo više od "plana". To je skup alata, tehnika i procesa koje je potrebno sa pažnjom da ispratiš, analiziraš, isplaniraš i na taj način stigneš do rešenja koje odgovara tvom ili brendu tvog klijenta. Tokom kursa radićeš po Business canvas modelu. To je model sa devet ključnih stavki koje svaki biznis treba da ima pre nego što počne sa svojim poslovanjem. Ujedno, to je princip po kojem Dino radi, zahvaljujući kojem pronalazi odgovore i postavlja standarde koji svakom biznisu daju rezultate.
author name

O predavaču

Svoju karijeru počeo je u Neckermannu 2006. godine. Nakon toga vodio je eCommerce sektor u Quelle-u, a potom dugi niz godina u industriji turizma, ali i IT sveta. Danas je direktor strateškog razvoja digitalnog marketinga u Pro media grupi, konsultant u agenciji Upping. Suosnivač je i konsultant u udruženju eCommerce Hrvatska. Dino veruje da za svaki problem postoji rešenje. Pomera granica uspešnim kombinovanjem tehnologije i marketinga.

6 meseci pristupa kursu

24000 RSD

Za polaznike van Srbije cena je 200 evra Cena u EUR može varirati zbog razlike u obračunu kursa kod banke.

Kupi kurs danas

prvi korak je da napraviš nalog, a u sledećem koraku biraš način plaćanja

Slažem se sa uslovima korišćenja