Kreiraj digitalnu marketing strategiju
Šta ćeš naučiti
na ovom kursu?
- šta je digitalna marketing strategija i od čega se sastoji
- šta je Business Canvas model, kako da ga primeniš
- kako do detalja da kreiraš marketing plan i efikasno upravljaš budžetom
- koje taktike i alate treba da iskoristiš prilikom kreiranja strategije
- na koji način da uskladiš marketinške i prodajne ciljeve
Bićeš osoba koja ima strateški pogled na stvari i dugoročno doprinosi rastu i razvoju kompanije.
Za koga je
ovaj kurs
Za one koji vole da se bave planiranjem, organizovanjem i svoj posao vide kao miks kreativnog i odgovornog pristupa planiranju nastupa online. Bićeš osoba koja vidi širu sliku biznisa i koja može da je sprovede u delo kvalitetnim strateškim planom i pristupom. Učićeš po Business Canvas Modelu i moći ćeš da kreiraš strategiju za bilo koji brend.
Ako si početnik, ne brini, učićeš sve ispočetka. Od osnovnih pojmova, preko strukture do tehničkih stvari.
Ako se već baviš marketingom, odlično, podsetićeš se stvari koje znaš, a usput ćeš naučiti mnogo novih trikova i saveta kako da se unaprediš u oblasti koju već znaš.
Šta možeš da radiš
nakon što odslušaš ovaj kurs?

O kursu
Ovaj kurs govori o svim detaljima procesa kreiranja digitalne marketing strategije. Nakon što ga odslušaš, moći ćeš potpuno samostalno da kreiraš strategiju za bilo koji brend.
Digitalna strategija je mnogo više od “plana”. To je skup alata, tehnika i procesa koje je potrebno sa pažnjom da ispratiš, analiziraš, isplaniraš i na taj način stigneš do rešenja koje odgovara tvom ili brendu tvog klijenta.
Tokom kursa radićeš po Business canvas modelu. To je model sa devet ključnih stavki koje svaki biznis treba da ima pre nego što počne sa svojim poslovanjem. Ujedno, to je princip po kojem Dino radi, zahvaljujući kojem pronalazi odgovore i postavlja standarde koji svakom biznisu daju rezultate.