Osnove digitalnog marketinga
Šta ćeš naučiti
na ovom kursu?
- šta je prodajni levak i zašto je toliko važan
- kako uz prodajni levak možeš da vidiš detaljno tok svog poslovanja
- kako da da odabereš odgovarajući model za svoj posao
- šta je to lestvica vrednosti i primeri
Koji su to koraci i procesi kroz koji treba da prođe svaki kupac da bi na kraju kupio tvoj proizvod ili uslugu?
Kako izgleda taj put? To to govori prodajni levak i zato je on potreban svakom marketaru.
Za koga je
ovaj kurs
Za svakoga ko se bavi digitalnim marketingom. Poslušaj ovaj kurs više puta. Zašto? Iznenadićeš se, prodajni levak je srž digitalnog marketinga. Levak je SVE ono ISPLANIRANO. Što vidiš i što ne vidiš. Kako je neki brend smislio da te privuče: nazivom, bojama, ponašanjem kupaca u radnji, akcijama, korisnim mejlovima ili popustima koje ti nudi.
Ako si početnik, ne brini, učićeš sve ispočetka. Od osnovnih pojmova, preko strukture do tehničkih stvari.
Ako se već baviš marketingom, odlično, podsetićeš se stvari koje znaš, a usput ćeš naučiti mnogo novih trikova i saveta kako da se unaprediš u oblasti koju već znaš.
Šta možeš da radiš
nakon što odslušaš ovaj kurs?

O kursu
Najbitniji koncept u digitalnom marketingu je prodajni levak. Uz pomoć prodajnog levka možeš da vidiš detaljno kako funkcioniše kampanja, da je segmentiraš na važne celine, usmeravaš publiku i na taj način optimizuješ levak. Pravljenje levka traži spoj logike i kreativnosti – na taj način dobija se idealan levak.
U ovm kursu, dobićeš strateški pogled na digitalni marketing, koji će ti biti značajan i ako si početnik i ako si već neko vreme u digitalnom marketingu. Kurs se sastoji iz pet lekcija, u kojima se detaljno definiše prodajni levak, na koji način se pravi i čemu služi. Kroz različite primere moći ćeš da dobiješ širu sliku i lakše primeniš levak u svom poslovanju.