Opis kursa

Najbitniji koncept u digitalnom marketingu je prodajni levak. Uz pomoć prodajnog levka možete da vidite detaljno kako funkcioniše kampanja, da je segmentirate na važne celine, usmeravate publiku i na taj način optimizujete levak. Pravljenje levka traži spoj logike i kreativnosti – na taj način dobija se idealan levak.

U okviru ovog kursa, dobićete strateški pogled na digitalni marketing, koji će vam biti značajan i ako ste početnik i ako ste već neko vreme u digitalnom marketingu. Kurs se sastoji iz pet lekcija, u kojima se detaljno definiše prodajni levak, na koji način se pravi i čemu služi. Kroz različite primere moći ćete da dobijete širu sliku i lakše primenite levak na svom poslovanju.

Broj lekcija: 5 2 h 34 min.
  • Šta je prodajni levak i zašto je toliko važan? 
  • Kakav sve prodajni levak može biti i kako da odaberete odgovarajući model za svoj posao? 
  • Šta je to lestvica vrednosti? 
  • Primeri lestvice vrednosti  

 

Istok Pavlović

Internet preduzetnik sa 22 godine iskustva u digitalnom marketingu. Kao autor legendarnog marketing bloga, ima preko 100.000 pratilaca sa celog Balkana. Osnivač niza online biznisa na globalnom tržištu. Vodio marketing u kompaniji Frame, najuspešnijem srpskom startupu. Ekspertize: content marketing, viralni sadržaj, copywriting.

Forma za prijavu

Ukoliko se prijavljujete kao pravno lice i program želite da platite profakturom, u sledećem koraku imaćete mogućnost da ostavite podatke firme.