OUTREACH: Kako doći do ljudi koji su nam potrebni?
Šta ćeš naučiti
na ovom kursu?
- šta je „outreach“ i za šta sve možeš da ga koristiš
- kako da pronađeš e-mail adrese ljudi koji su ti potrebni
- koje alate da koristiš u procesu istraživanja
- kako da sastaviš mail koji će da gađa „pravo u metu“
- šta su dobre, a šta loše outreach poruke
- kako da brže dođeš do novih saradnika/zaposlenih ili frilensera?
Za koga je
ovaj kurs
Za one koji svakodnevno komuniciraju sa ljudima, šalju mailove novim saradnicima, a nisu sigurni kako treba da se izraze. Ovaj kurs će ti pomoći da spakuješ sve što jedan mail treba da sadrži: kako da se predstaviš, ponudiš saradnju, kažeš šta ti možeš da učiniš za drugu stranu i stekneš novog klijenta i novo iskustvo.
Ako si početnik, ne brini, učićeš sve ispočetka. Od osnovnih pojmova, preko strukture do tehničkih stvari.
Ako se već baviš marketingom, odlično, podsetićeš se stvari koje znaš, a usput ćeš naučiti mnogo novih trikova i saveta kako da se unaprediš u oblasti koju već znaš.
Šta možeš da radiš
nakon što odslušaš ovaj kurs?

O kursu
Ako želiš da saznaš kako da mailom stupiš u kontakt sa ljudima koji su ti potrebni za saradnju, ovo je kurs koji će ti pomoći. „Šta da napišem, kako da kažem šta mi treba, kako da se predstavim i sklopim novu saradnju sa ljudima koje ne poznajem“ i druga slična pitanja tema su ovog kursa. Kako da se obratiš velikoj grupi ljudi, a kako pojedincu, kako da prepoznaš „sa kim razgovaraš“ i u skladu sa time prilagodiš svoj ton komunikacije. Kroz primere, naučićeš kako da unapredš svoje veštine komunikacije i povećaš broj uspešno sklopljenih saradnji. Ovaj proces, popularno se naziva „outreach“ i na kursu ćeš naučiti kako da se uspešno time baviš.