Šta ćeš naučiti
na ovom kursu?

  • kako da znaš koja društvena mreža je najbolja za tvoj biznis
  • kako da otvoriš i postaviš profile na Facebooku, Instagramu i TikTok-u
  • kako da strateški definišeš pravac na društvenim mrežama
  • šta je i kako da napraviš kalendar objava
  • šta sve treba da znaš kada kreiraš prisustvo tvog ili brenda tvog klijenta na društvenim mrežama

 Uz pomoć ovog kursa, znaćeš sve što ti treba da postaviš i izgradiš profile na mrežama.

Za koga je
ovaj kurs

Za one koji žele da znaju kako da otvore i vode profile na društvenim mrežama za potrebe svog ili biznisa klijenta. Pokrili smo kompletan proces. Od planiranja sadržaja i kalendara objava, preko tona komunikacije ciljnoj grupi, do trikova i praktičnih saveta kod odabira adekvatnog sadržaja u skladu sa društvenom mrežom na kojoj se postavlja.

Ako si početnik, ne brini, učićeš sve ispočetka. Od osnovnih pojmova, preko strukture do tehničkih stvari.

Ako se već baviš marketingom, odlično, podsetićeš se stvari koje znaš, a usput ćeš naučiti mnogo novih trikova i saveta kako da se unaprediš u oblasti koju već znaš.

 

Šta možeš da radiš
nakon što odslušaš ovaj kurs?

Da planiraš sadržaj i vodiš Facebook, Instagram, TikTok profile za svoj ili biznis svojih klijenata.

O kursu

Na ovom kursu naučićeš da kreiraš strategiju za društvene mreže koja će poboljšati tvoj način online predstavljanja i povećati prodaju. Pored osnovnih tehničkih podešavanja, naučićeš i – koje društvene mreže su idealne za tvoj tip biznisa, koji su to tipovi objava koje treba da koristiš i koliko često. Kako da kreiraš kalendare objava koji predstavljaju veliko olakšanje i plan kojeg treba da se držiš i kako da uz njih optimizuješ vreme. 

Svaka društvena mreža ima svoje prednosti, ali je važno definisati šta je to što tvom biznisu najviše odgovara. Pored plaćene promocije, biće reči o tome gde ima prostora da čak i bez finansijskih ulaganja napraviš publiku koja će te pratiti.

O predavaču

Više od pet godina provela je u raznovrsnim marketinškim aktivnostima koje se kreću od kreiranja sadržaja, vođenja društvenih mreža za klijente kao i stvaranja prodajnih stranica i sajtova. Danas, Ana uspešno vodi timove vodeće marketinške agencije Likes & Cookies na čijem je čelu kao direktor. Takođe, kreira strategije za klijente i drži edukacije iz oblasti oglašavanja i kreiranja sadržaja na društvenim mrežama.

Šta je Masterbox?

Mesto na kom ćeš naučiti SVE o digitalnom marketingu putem online kurseva .
Kada uplatiš članarinu, narednih 6 meseci, dostupni su ti svi kursevi na Masterboxu.
Možeš da gledaš sve što te zanima - sa bilo kog uređaja, neograničen broj puta tokom trajanja pretplate.
Na našim kursevima učiš kroz praktične primere jer smatramo da je najbolji način da savladaš nešto novo.

Nudimo ti ove opcije

  • Pristup svim kursevima na platformi
  • Pristup novim kursevima koje dodamo
  • Tehnička podrška (telefonom ili e-mailom)
  • Sertifikat za svaki odslušani kurs
  • Live predavanja svakog meseca sa Masterbox predavačima
  • Workbook za sve kurseve
  • Podrška predavača i drugih polaznika u zatvorenoj grupi na Facebooku
  • Pristup bazi oglasa za posao u digital industriji
  • Svakog meseca gostujući predavači iz industrije

Nudimo ti ove opcije

Google Analytics 4 mentorski
+ 3 meseca pristupa Masterboxu

25.000 dinara

Za polaznike van Srbije cena je 220 evra

Za 6 meseci pristupa

20.000 dinara

Za polaznike van Srbije cena je 170 evra

Prijavi se

Nakon prijave, možeš izabrati način plaćanja .

Napravi nalog danas