Opis kursa

Na ovom kursu naučićete da napravite strategiju za društvene mreže koje će poboljšati vaše online prisustvo i povećati prodaju. Pored tehničkih podešavanja, bavićemo se osnovama u marketingu – koje društvene mreže su idealne za vaš biznis, koji su to tipovi objava koje treba da koristite, kreiranje kalendara objava.

Svaka društvena mreža ima svoje prednosti, ali je važno definisati šta je to što vašem biznisu najviše odgovara. Pored plaćene promocije, biće reči o tome gde ima prostora da čak i bez ulaganja napravite publiku koja će vas pratiti.

Broj lekcija: 30 3 h 43 min.
  • Kako da znate koja je društvena mreža pogodna za vaš biznis? 
  • Kako da pravilno otvorite i postavite profile na Facebook-u, Instagram-u i TikTok-u? 
  • Kako da strateški definišete pravac na društvenim mrežama? 
  • Kako da napravite kalendar objava koji možete da pratite? 
  • Mogućnosti i funkcije na FacebookuInstagramuTikTok-u 

 

Ana Glišić

Više od pet godina provela je u raznovrsnim marketinškim aktivnostima koje se kreću od kreiranja sadržaja, vođenja društvenih mreža za klijente kao i stvaranja prodajnih stranica i sajtova. Ana danas uspešno vodi timove agencije Likes & Cookies na čijem je čelu kao direktor, kreira strategije za klijente i drži edukacije iz oblasti oglašavanja.

Prijavite se na Masterbox program

Ovde možete ostavite svoje podatke, dok u sledećem koraku imate mogućnost da izaberete Masterbox ili Masterbox Pro paket. Plaćanje je moguće: karticom, fakturom, uplatnicom, e-bankingom a za plaćanje iz inostranstva postoji i mogućnost plaćanja PayPal-om.