Opis kursa

Kada govorimo o marketingu, društvene mreže su nezaobilazan kanal komunikacije. U ovom kursu ću vam pomoći da napravite strategiju društvenih mreža na osnovu koje ćete poboljšati svoj biznis. Društvene mreže koje ću obraditi u kursu: Facebook, Instagram, TikTok.

Pored tehničkih podešavanja, bavićemo se osnovama u marketingu – koje društvene mreže su idealne za vaš biznis, kojoj ciljnoj grupi se obraćate, koji ton komunikacije koristite, koji su to tipovi objava koje treba da koristite, kreiranje kalendara objava. Što se tiče tehničkih aspekata, proći ćemo i kako se kreiraju profili na društvenim mrežama.

Svaka društvena mreža ima svoje prednosti, samo je poenta da definišemo šta je to što vašem biznisu najviše odgovara. Pored plaćane promocije, pričaćemo i o tome gde ima prostora da čak i bez ulaganja napravite publiku koja će vas pratiti.

Modul 1 - Osnove strategije
Zašto i koje društvene mreže
6 min.
Izbor ciljne grupe
4 min.
Ton komunikacije
3 min.
Ton komunikacije – primeri
3 min.
Kalendar objava
3 min.
Tipovi objava
9 min.
Dinamika objavljivanja
2 min.
Modul 2 - Facebook
Kreiranje Facebook stranice
39 min.
Podešavanje poruka
12 min.
Creator studio
11 min.
Specijalne opcije – live, event, offer, job
7 min.
Lokacije
5 min.
Facebook shop
5 min.
Boost
9 min.
AdCenter
7 min.
Insights
15 min.
Mobilne aplikacije
5 min.
Modul 3 - Instagram
Kreiranje Instagram naloga
6 min.
Instagram opcije
8 min.
Postavljanje objava
7 min.
Insta Story 1
4 min.
Insta Story 2
5 min.
IGTV
2 min.
Instagram aplikacije
6 min.
Instagram promocije
8 min.
Influenser marketing
4 min.
Modul 4 - TikTok
Zašto TikTok?
3 min.
Kreiranje TikTok naloga i navigacija
5 min.
Primeri dobre prakse
4 min.
Zaključak
2 min.

Prati svoje učenje

0%
Početak kursa
Kraj kursa

Ana Glišić

Bavi se digitalnim marketingom 5 godina i direktor je agencije Likes&Cookies. Društvene mreže, oglašavanje, praćenje i izvlačenje zaključaka u cilju što smislenijeg pozicioniranja njena su svakodnevnica. Rad sa velikim brojem domaćih i inostranih klijenata, malih i velikih, zanimljivih i manje zanimljivih su osnova njenog znanja i energije.