Opis kursa

Na ovom kursu naučićeš da napraviš strategiju za društvene mreže koje će poboljšati tvoje online prisustvo i povećati prodaju. Pored tehničkih podešavanja, bavićemo se osnovama u marketingu – koje društvene mreže su idealne za vaš biznis, koji su to tipovi objava koje treba da koristiš, kreiranje kalendara objava.

Svaka društvena mreža ima svoje prednosti, ali je važno definisati šta je to što tvom biznisu najviše odgovara. Pored plaćene promocije, biće reči o tome gde ima prostora da čak i bez ulaganja napravite publiku koja će vas pratiti.

Broj lekcija: 30 3 h 43 min.
  • Kako da znaš koja je društvena mreža pogodna za tvoj biznis? 
  • Kako da pravilno otvoriš i postaviš profile na Facebook-u, Instagram-u i TikTok-u? 
  • Kako da strateški definišeš pravac na društvenim mrežama? 
  • Kako da napraviš kalendar objava koji možeš da pratiš? 
  • Mogućnosti i funkcije na FacebookuInstagramuTikTok-u 

 

Ana Glišić

Više od pet godina provela je u raznovrsnim marketinškim aktivnostima koje se kreću od kreiranja sadržaja, vođenja društvenih mreža za klijente kao i stvaranja prodajnih stranica i sajtova. Ana danas uspešno vodi timove agencije Likes & Cookies na čijem je čelu kao direktor, kreira strategije za klijente i drži edukacije iz oblasti oglašavanja.

Napravi nalog već danas
i započni besplatno

Registruj se i dobićeš pristup svim kursevima na 1 dan!

Ovde možeš ostavite svoje podatke, dok u sledećem koraku imaš mogućnost da izabereš Masterbox ili Masterbox Pro paket. Plaćanje je moguće: karticom, fakturom, uplatnicom, e-bankingom a za plaćanje iz inostranstva postoji i mogućnost plaćanja PayPal-om.