Strategija vođenja društvenih mreža
Šta ćeš naučiti
na ovom kursu?
- kako da znaš koja društvena mreža je najbolja za tvoj biznis
- kako da otvoriš i postaviš profile na Facebooku, Instagramu i TikTok-u
- kako da strateški definišeš pravac na društvenim mrežama
- šta je i kako da napraviš kalendar objava
- šta sve treba da znaš kada kreiraš prisustvo tvog ili brenda tvog klijenta na društvenim mrežama
Uz pomoć ovog kursa, znaćeš sve što ti treba da postaviš i izgradiš profile na mrežama.
Za koga je
ovaj kurs
Za one koji žele da znaju kako da otvore i vode profile na društvenim mrežama za potrebe svog ili biznisa klijenta. Pokrili smo kompletan proces. Od planiranja sadržaja i kalendara objava, preko tona komunikacije ciljnoj grupi, do trikova i praktičnih saveta kod odabira adekvatnog sadržaja u skladu sa društvenom mrežom na kojoj se postavlja.
Ako si početnik, ne brini, učićeš sve ispočetka. Od osnovnih pojmova, preko strukture do tehničkih stvari.
Ako se već baviš marketingom, odlično, podsetićeš se stvari koje znaš, a usput ćeš naučiti mnogo novih trikova i saveta kako da se unaprediš u oblasti koju već znaš.
Šta možeš da radiš
nakon što odslušaš ovaj kurs?

O kursu
Na ovom kursu naučićeš da kreiraš strategiju za društvene mreže koja će poboljšati tvoj način online predstavljanja i povećati prodaju. Pored osnovnih tehničkih podešavanja, naučićeš i – koje društvene mreže su idealne za tvoj tip biznisa, koji su to tipovi objava koje treba da koristiš i koliko često. Kako da kreiraš kalendare objava koji predstavljaju veliko olakšanje i plan kojeg treba da se držiš i kako da uz njih optimizuješ vreme.
Svaka društvena mreža ima svoje prednosti, ali je važno definisati šta je to što tvom biznisu najviše odgovara. Pored plaćene promocije, biće reči o tome gde ima prostora da čak i bez finansijskih ulaganja napraviš publiku koja će te pratiti.