Vizuelni dizajn u marketingu
Šta ćeš naučiti
na ovom kursu?
- šta je dobar dizajn i kako da ga prepoznaš
- kako da pravilno složiš tekst i razumeš kako se uklapaju fontovi
- Phothoshop za marketare – koji alati će ti ubrzati proces
- kako da kreiraš narativni klip
- kako da osmisliš i napišeš scenario za video
Za koga je
ovaj kurs
Za kreativce, vizuelne tipove i sve one koji svoju vrednost komuniciraju kroz sliku – bila ona statični vizual, grafičko rešenje, ili video format. Za sve one koji uživaju u kreativnom razmišljanju i stvaranju kreativih rešenja koja će navesti ljude da se zapitaju: „Koliko je dobro, kako se ja toga nisam setio/la?“
Ako si početnik, ne brini, učićeš sve ispočetka. Od osnovnih pojmova, preko strukture do tehničkih stvari.
Ako se već baviš marketingom, odlično, podsetićeš se stvari koje znaš, a usput ćeš naučiti mnogo novih trikova i saveta kako da se unaprediš u oblasti koju već znaš.
Šta možeš da radiš
nakon što odslušaš ovaj kurs?

O kursu
Prvo što kupac stekne u kontaktu sa tvojim brendom, ili brendom tvog klijenta je – vizuelni utisak. Na ovom kursu naučićeš tajne, principe i pravila kojima se vode dizajneri, kao i koji su to alati i programi koji će ti značajno olakšati život ako poželiš da se baviš uređivanjem fotografija, videa ili korekcijom rešenja. Znaš da čovek u prve četiri sekunde stekne mišljenje o osobi koju prvi put vidi. Zamisli tek kako je sa sadržajem kroz koji skroluje svakodnevno. Ovde te učimo kako da taj sadržaj bude toliko dobar, da zaustavi svakoga ko na njega naleti – na Facebooku, Instagramu, TikTok-u, bilo kojoj društvenoj mreži ili mediju.