Ubrzani kurs digitalnog marketinga: Svakog jutra u tvom email inboxu tokom naredne dve nedelje
Želimo da upoznaš najvažnije oblasti digitalnog marketinga i stekneš osnovna znanja. Svakoga dana tokom naredne dve nedelje, poslaćemo ti novu lekciju u kojoj razjašnjavamo najvažnije pojmove. To su video lekcije i kratke vežbe, tako da stečeno znanje možeš odmah da primeniš.
Šta ćeš sve naučiti?
DAN 1
Konstrukcija i stub svake pametno osmišljene marketing kampanje. Gde vaša ulaganja imaju smisla i kako da merite stopu konverzija, naučite kroz pravljenje prodajnog levka.
DAN 2
Naučite osnove brendinga, stvaranja konzistentnog vizuelnog jezika i identiteta koji će učiniti da delujete “svetski”.
DAN 3
Sadržaj je taj koji prodaje. Savladajte kako napravite pravu strukturu prilikom pisanja copy-ja, kojim frazama da se služite i kako da rečima prodajete.
DAN 4
Facebook, Instagram, Twitter ili Tik Tok? Koja je mreža najpogodnija za vaš biznis, koji ton komunikacije traže vaši kupci koji su tamo?Naučite koji tipovi objava postoje i kako da napravite kalendar objava.
DAN 5
Kako otvoriti i podesiti Business manager? Kako da znate koji tip kampanje da odaberete za promociju vašeg proizvoda i usluge i kako se kreira grupa oglasa.
DAN 6
Landing page je danas “must have”. Naučite kako da je uz pomoć plugina Elementor, napravite na svom sajtu, potpuno besplatno.
DAN 7
SEO je tehnika uz pomoć koje se vaš sadržaj bolje kotira na pretraživačima. SEO daje odgovor na pitanje: “Kako da iskačem prvi na Google-u?”
DAN 8
Prosečna osoba dnevno “gugla” nešto 3-4 puta. To je šansa koju treba da iskoristite oglašavanjem vaših proizvoda i usluga baš na Googleu.
DAN 9
Ko su naši kupci? Kako su saznali za nas? Koji sadržaj im se najviše dopada na našem sajtu? Vaše buduće odluke zasnovane su na podacima iz analitike, zato je morate imati.
DAN 10
Alat koji vam omogućuje da na vaš web ubacite osnovnu analitiku, Facebook i slične pixele, praćenja raznih evenata u analitici, kao i još mnoštvo sitnih detalja za koje vam inače treba pomoć developera.
DAN 11
Naučite kako da napravite video content marketing plan i tačno po utvrđenim koracima snimite svoj sledeći prodajni video. Uz Photoshop, naučite kako da odaberete pravi font koji ćete koristiti u dizajnu.
DAN 12
Kako da vaš video izađe u samom vrhu pretrage na YouTube-u? Postoje tri osnove stvari na koje treba da obratite pažnju i o njima ćemo govoriti.
DAN 13
Vidljivi ste na LinkedInu kada je vaš profil popunjen kvalitetno i kada ste aktivni. Koje tipove sadržaja treba kačiti tamo? Kako naći ljude koji su možda vaši sledeći poslodavci? To su pitanja na koja ćete dobiti odgovore.
DAN 14
Kako da dođete do ljudi koji su vam potrebni i sa njima sklopite saradnju? Outreach će vam pomoći u tome. To je spoj dobrih research veština, socijalne inteligencije i prodajnih veština.
DAN 15
Kada ste se upoznali sa najvažnijim oblastima digitalnog marketinga, vreme je da započnete svoju karijeru ili proširite već postojeću ponudu. Ne, ovo nisu lekcije koje treba da preskočite, naprotiv, one su put.
Imaš pitanja? Piši nam na [email protected] ili nas pozovi svakim radnim danom od 09-16h na + 381 69 22 27 850