Microsoft Word u digitalnom marketingu
Šta ćeš naučiti
na ovom kursu?
- širu sliku Microsoft Worda
- podešavanja na nivou slova, paragrafa, stranice i dokumenta
- kako odabrati pravi font
- kako formatirati tekst i pasuse
- primenu nabrajanja u marketing planu
- kako podesiti margine u dokumentu
- na koji način raditi sa slikama i tabelama u Wordu
- kako kreirati sadržaj koji je odlično formatiran i struktuiran
- kako da optimizuješ proces kreiranja dokumenata kroz korišćenje i prilagođavanje Word templejta
- kako da efikasno koristiš Word u timskom okruženju koristeći alate za praćenje izmena i deljenje dokumenata
Za koga je
ovaj kurs
Bez obzira da li si novajlija u Microsoft okruženju ili već imaš iskustva, ovaj kurs će ti pomoći da poboljšaš svoje veštine i postaneš efikasniji u svojoj marketinškoj karijeri. Dodatno je za sve one koji žele da njihov marketing plan dokument izgleda profesionalno, bude kreativan i lepo struktuiran.
Ako si početnik, ne brini, lekcije su kratke, jasne i praktično primenjive. Ako si već iskusan/na u Microsoft Wordu, podsetićeš se stvari koje znaš, a usput ćeš naučiti mnogo novih trikova i saveta kako da unaprediš rad u njemu.
Šta možeš da radiš
nakon što odslušaš ovaj kurs?

O kursu
Ako si mislio/la da je Word samo za pisanje osnovnih dokumenata, pripremi se za iznenađenje! Na ovom kursu ćeš naučiti kako da koristiš Word kao moćan alat za digitalni marketing. Microsoft Word je alatka koja će ti pomoći da lako kreiraš sadržaj i komuniciraš svoje ideje na jasan i uverljiv način.
Upoznaćeš se sa Word okruženjem i Aleksandar će ti kroz četiri nivoa (nivo slova i reči, pasusa, stranice i dokumenta) otkriti mnoge trikove za lakši i kreativniji rad u njemu. Sve u cilju da svojim marketing planom, napisanim u Word dokumentu, oduševiš sve. Kurs će ti pomoći da uštediš vreme u kreiranju dokumenata (posebno marketinških) i da krajnji rezultat izgleda vrhunski, a tvoja sledeća marketing strategija će biti izuzetna na svim nivoima.
Pred tobom je sedam modula i skoro četiri sata korisnih lekcija.