Sve što treba da znaš o employer branding-u
Šta ćeš naučiti
na ovom kursu?
- na šta tačno mislimo kad kažemo employer branding i kakav mindset želimo da gradimo
- kako da proceniš na kom nivou zrelosti se trenutno nalazi tvoj employer brend i kako da odabereš tvoj fokus u njegovoj daljoj izgradnji
- šta je važno da znaš kada dizajniraš iskustvo i kako da strateške promene dugoročno donose rezultate
- koje su metrike o kojima se govori i kako da ih povežeš sa tvojim biznisom
- kako analiziramo konkurenciju i koja relevantna istraživanja treba da ispratiš kako bi iskoristio/la uvide koje ti ona pokazuju
- osvrt na zanimljive slučajeve iz prakse iz regiona i šta možeš da naučiš iz praksi kolega koji su implementirali projekte
- koje su to prakse koje donose rezultate na tržištu i kako postaviti održive procese
Za koga je
ovaj kurs
Za sve one koji žele da se bave razvojem employer branding procesa, koji se pitaju zašto je employer branding toliko aktuelan i kakvu vrednost donosi. Kurs će koristiti menadžerima, kao i onima iz komunikacija ili HR-a, koji žele da izgrade sinergije sa employer branding procesima ili da ih razvijaju.
Ako si početnik u ovoj oblasti, ne brini, Katarina će te polako uvesti u materiju. Ako imaš več neko znanje iz employer brandiga-a, odlično, podsetićeš se stvari koje znaš i pronaći neke nove savete za unapređenje.
Šta možeš da radiš
nakon što odslušaš ovaj kurs?

O kursu
Kurs ”Sve što treba da znaš o employer branding-u” se sastoji od 9 lekcija.
Na kursu ćeš saznati zašto je employer branding toliko aktuelan, šta zapravo on znači i kome je sve ova tema relevantna i zašto? Kako da promovišeš važnost ove oblasti u svojoj organizaciji, koju to vrednost donosi i kako da je predstaviš? Katarina će ti pokazati kako da pripremiš svoju organizaciju za postavljanje employer branding strategije i zašto je ona važna baš za trenutni kontekst tvoje kompanije ili kompanije u kojoj radiš.